Bedövning i halva käften!


Då var man hemkommen från tandläkaren.
Det gick fort måste jag ju säga!
och attans, jag försov mig imorse, men som tur var hann jag precis komma in hos tandläkaren då dom ropade mitt namn, så jag kom mitt i prick :)
Och nu sitter jag här med bedövning i halva käften. inte det roligaste precis.
Men jag blev förvånad över hur fort det gick, jag var där vid 10 i 11 och var klar runt 10 över. väldigt fort.
och eftersom jag skulle laga en visdomstand (som inte ens har kommit upp helt än) fick jag någon annan bedövning. den där sprutan alltså, usch vad jag inte gillar den. och jag tror att det var mer man skulle spruta in när man ska laga så långt bak, för hon hade kvar sprutan i munnen på mig en bra stund. oj vad jag spände mig, hon fick säga till mig flera gånger att slappna av :P Men jag hatar sprutor, så det var kämpigt.
Känns lite roligt nu, halva min tunga är bedövad, ni kan ju tänka er hur det känns :P

Så det var mitt sista besök hos tandläkaren GRATIS!
Kändes faktiskt lite jobbigt.
Tycker det är så dåligt att dom inte har till den månaden man fyller 20.
Jag menar tänk som på typ min lillebror, han fyller år sent, december månad. han får ju gå miste om nästan ett helt år iochmed att han fyller så sent som han gör. tycker det är himla dåligt att dom inte har till månaden man fyller.
Jag ska klaga :P haha!

Om man ska aktivera sig lite med att tillexempel städa Eller så ska jag möblera om mitt rum.
Eller göra båda sakerna. jag vet iallafall att jag måste städa. och det är lika bra att sätta igång nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0