Dåligt jobbat!


Jaha, nu sitter jag här igen.
Klockan är över 12 och vad har jag gjort sen jag kom hem från farmor & farfar?
Nada, ingenting!
Jag skjutsade ju som sagt farmor till frissan, sen åkte farfar och jag hem och fikade :)
Det var mysigt.
Sen blev det liksom inget mer, blev typ stopp på allt.
Gick bort till Lollo senare, efter det skjutsade jag hem Celie.
Ingen ommöblering, ingen städning och inga julklappsinköp.
Mycket dåligt jobbat! Jag blir så arg på mig själv.
Men som straff får jag ju ännu mer saker att göra imorgon, och då blir det måsten. då bara måste jag göra det.
Och inga hälövningar har jag gjort heller, suck..
Dålig insats idag, verkligen.
Och nu är jag så trött så jag orkar inte, vet inte varför men känner mig helt slut.
Får väl göra de hälövningarna jag kan göra när jag ligger i sängen :P
Det är faktiskt två olika övningar jag kan göra när jag ligger ner, så det är gutt :)

Har beställt en julklapp idag. den är alltså till mig från mamma & micke.
Så skönt att det verkligen blev av, det var sista beställningsdagen idag för att få varorna innan julafton :)
Härligt!

Nehe, göra sig iordning för sängen är det som gäller nu.
Puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0