En "aktivitet" om dagen.


Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen.
Har städat lite och efter det blev det en varm skön dusch :)

Alltså lyssna på det här.
På Onsdag är det exakt en vecka kvar till julafton.
Fy vad fort det har gått, helt galet!
Jag kan knappt tro att det är sant. har det någonsin gått så här fort?

Jag har kommit på att jag har en bestämd "aktivitet" nu i tre dagar framåt.
Imorgon blir det tandläkaren, usch, vill helst slippa men ett måste, på tisdag ska jag vara chaufför åt farmor som ska till frissan och på onsdag ska jag äntligen tillbaka till sjukgymnastiken.
Känns skönt att ha lite planerat, då ligger man inte bara och slöar hela dagarna som det lätt kan bli.
Men sånna dagar blir det verkligen inte denna veckan, massvis med städning och förhoppningsvis blir även dom sista julklapparna köpta. :)
Så denna veckan ska nog gå och fylla ut rätt bra. Inte mycket vila här inte. Fast iochförsig, det beror ju på hur mycket jag hinner per dag och vilka mål jag har :)

Bara för att jag ska till sjukgymnasten på onsdag så betyder det inte att min förkyldning är borta. nene. för det är den inte. vilket jag inte är speciellt förvånad över.
Men jag orkar inte vara hemma mer från sjukgymnastiken bara för att jag är förkyld, jag vill ju bli av med mitt problem så fort som möjligt. Dessutom så är ju inte min förkyldning lika illa som den var innan.
Så jag hoppas att jag kan prestera rätt bra när jag kommer tillbaka. :) men det är sånt som märks.
Var ju ändå runt 2 veckor sen sist =/ illa.

Nehe, får ställa klockan nu och krypa ner i sängen så jag kommer upp i tid imorgon.

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0