Fasen vad det luktar bränt!


Jag glömde och berätta om en grej som hände i onsdags när vi var ute.
Vi satt på puben och snackade när jag plötsligt kände att det luktade bränt.
Det visade sig att det hade börjat brinna i en tjejs hår.
Det var någon som hade varit för nära henne med en tändare antar jag.
När vi kollade dit såg vi hur hon fick med sig massa hår i händerna.
Stackars tjej alltså fy fan!
usch så hemskt. sånt vill man ju inte vara med om precis.
Tur var det att allt hår inte brann upp, hon hade ju fortfarande ganska långt, dock vet jag ju inte riktigt hur mycket hår hon förlorade.

Igår var det luciatåg på wilmas dagis :)
Vi gick upp klockan 05.30, och självklart kan man ju inte sova när man ska upp så tidigt.
Jag somnade väl runt halv 2, så 4 timmars sömn fick jag ungefär.
Men gud så mysigt det var, alla små barnen var så söta :)
Så det var det värt.

Igår var jag även barnvakt till Wilma.
Vi mös framför tv:n för det mesta :)
Lillan somnade redan klockan 9 så jag fick spendera ett par timmar ensam innan mamma & Micke kom hem.
Men allting gick bra förutom att Wilma saknade dom väldigt mycket :)

Idag blir det hemfärd till kalmar, vet inte riktigt när jag ska åka men det får väl bli snart.
Ikväll vet jag inte vad som händer, om det blir utgång eller inte, det är sånt man får se.

Känner mig lite stressad iochmed att jag har ett par julklappar kvar att inhandla.
handlade en julklapp till mamma igår :)
Det är ju inte så många kvar att handla, det är mer hur pengarna ska räcka till.
Det gör mig orolig och stressad. för det är fasen inte långt kvar nu.
Plus att jag har städning kvar att göra men det får jag ta tag i nu nästa vecka. :)
Det brukar ju ofta ordna sig på nått sätt :)
Så jag får hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0