Förkyldning.


Då var det dags igen. har varit dålig med inlägg nu, inte ett endaste under hela helgen!
Men helgen den har varit bra om man bortser från min förkyldning.
Tror tillochmed att jag hade feber i fredags och i lördags.
Har säkert haft det innan med, för det har verkligen känts så, men tog aldrig reda på vad jag hade för kroppstemperatur förens i fredags.
Och eftersom jag är under normaltemperatur i vanliga fall så hade jag nog feber.
I både fredags och lördags hade jag 37,2 och igår hade jag 36,7.

Förkyldningen har väl förändrats lite.
Nu har jag mer sån där äcklig hosta, typ rethosta och "tjock" hosta på samma gång :P
det där lät inte så fräscht men jag vet inte hur jag annars ska beskriva det.

Fick självklart ringa och boka av min tid hos sjukgymnasten. det var min sista tid.
Hon ringde upp mig imorse och vi bestämde oss för att ta en tid nästa vecka istället.
Så på Onsdag nästa vecka hoppas jag att jag är frisk!
Får se hur det blir med den saken.

Tänkte försöka ta mig till duschen, är så himla seg, vet inte varför.
Klockan är ju redan halv 2, tänkte dra en runda och kolla om julklappar.
Så jag måste göra mig iordning, vill hinna med flera saker denna dag :P

Rappet nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0