Första advent.


Så igår var det alltså första advent :)
Så supermysigt.
Det är verkligen något alldeles speciellt med julen.
Iallafall för mig :)
Det blev dessvärre ingen julskyltning för min del =/
Städade ett bra tag hemma, sen var jag helt slut.
Men men, smällar man får ta ;)

Idag är det mindre bra med mig.
Trodde att min lilla förkyldning jag hade förra veckan hade försvunnit men det har den bevisat att den inte har.
Idag vaknade jag och hade jätte,jätte ont i halsen.
Fick ringa och avboka tid hos sjukgymnasten. lite synd då det var sista dagen idag som jag hade henne. Hon skulle tillbaka till göteborg och plugga färdigt, alltså hon var inte färdigutbildad sjukgymnast.
Så jag ska ha en annan nästa gång.
Fick även ringa och avboka tiden hos tandläkaren. skulle varit där imorgon vid 11:40. men det går ju inte heller nu.
och dom hade bara en endaste tid kvar innan januaritiderna började. så jag fick ta den innan årets slut så jag får gå mitt sista besök gratis ;) haha!

Idag blir ju inte riktigt som planerat.
får försöka ta det lugnt idag, mer förkyld vill jag verkligen inte bli!
kanske ska köpa lite julklappar idag? :)
det skulle jag ju kunna. börjar bli dags för det.
det är mysigt tycker jag, men vad tycker jag inte är mysigt med julen? :)

Nehe, lite frukost kanske?
det skulle ju inte skada faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0