Fram & tillbaka.


Idag mår jag sämre än vad jag gjorde igår, min förkyldning är värre idag.
Vilket inte känns bra alls.
Och pappa har blivit nersmittad med. usch.

Igår hann jag med lite städning, skönt skönt :)
Tänkte fortsätta idag i den mån jag hinner. ska eventuellt bort till farmor & farfar idag.
Eller ah, det var så jag tänkte iallafall. så förhoppningsvis blir det så :)

Så det är egentligen nästan bara till att sätta igång med städningen. fast lite frulle får nog åka ner i magen först.
Förhoppningsvis tar inte städningen så lång tid idag, så mycket är det ju faktiskt inte kvar :)

I måndags köpte jag en julklapp till mamma & micke från mig och Linda :)
känns skönt att alla iallafall kan få en julklapp av mig, men förhoppningsvis kan jag köpa fler till iallafall wilma & mamma/Micke. Pappa har jag redan köpt till, sen ska Linda och jag dela en julklapp till han med :)
Det ordnar sig nog.

Nehe, då kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0