Fredag 19/12 - 08


Städningen är nu avslutad och klar.
Blev klar igår och gud så skönt det känns :)
Så idag har jag varit extra slapp, inte känna några måsten direkt.
Sitter och funderar på om jag ska till oskarshamn idag, isåfall vore det ju bra om jag börjar packa..
Jag vill upp idag, men Jimmy vill åka imorgon.
Linda kommer hem idag, och därför vill jag åka upp idag. :)
Dags att bestämma sig snart kanske.

Blev ingen sex and the city igår heller, jag tänkte kolla på den men den är ju rätt lång så jag sket i det :P
Dessutom så vill syster se den så jag väntar :)
Istället kollade jag på någon film på 5:an (?), "Ödets makt" hette den, den var bra :)
Kollade även på en annan film efter det, "En brud för mycket", den var också bra och rolig dessutom :)
Eller var det för att jag var övertrött som jag skrattade så mycket åt den? :P kan ha varit så..

Ligger fortfarande i sängen, men jag ska börja göra mig iordning lite smått.
Sen får jag väl ta en riktig funderare om jag ska upp ikväll eller inte. jag vill!

Jag behöver inte vara orolig om posterflaggan längre :)
Berättade för mamma igår att jag var lite orolig eftersom jag inte fått något mejl om att den har skickats o.s.v.
Men så sa hon att den hade kommit med posten igår, gud vilken lättnad! :D
Snart är den min. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0