Fredag 5/12-08


Jaha, då ska man få till ett inlägg här i bloggen. har faktiskt inte så mycket och skriva..
Tror jag iallafall, brukar alltid skriva mer än vad jag har tänkt mig, så vi får väl se ;)
Förkyldningen sitter i fortfarande, och det känns som att det bara blir värre och värre.
Så jag fick avboka sjukgymnastiken idag också, första fredagen på länge som jag inte behöver gå upp så tidigt.
Har inte blivit någon träning alls denna veckan, känns inte så bra, men det gör inte min förkyldning heller, och jag kämpar för att bli kvitt den. verkligen.

Idag ska jag upp till oskarshamn. lillebror skulle ju följt med men nu ska han inte det längre.
vilket för mig innebär att jag kan åka upp mycket, mycket tidigare :)
tänkte packa och det nu, sen ska jag bara in en snabbis till stan för att eventuellt köpa en julklapp till mamma & Micke :)
Sen kan jag åka ;)
Känns skönt, blir inte så sent som det har blivit dom senaste gångerna.

Så om man ska ta och rappa på lite. det vore ju bra. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0