Fullspäckat.


Hahah.
Jag var lite slö med att komma upp idag och nu sitter jag här.
Jag som sa att jag skulle hinna med lite grejer innan jag skulle skjutsa farmor & farfar, men nej, det har jag inte gjort :P
Jag har hunnit med att duscha och göra mig iordning iallafall, det är den enda.
Och snart ska jag bort till farmor & farfar. Efter det får jag väl ta tag i allt. känns som att mitt schema för dagen är fullspäckat. jag ska försöka hinna med att möblera om på mitt rum idag, köpa julklapp till pappa och städa lite.
Förhoppningsvis hinner jag med allt, om orken finns där d.v.s :P

Det har tydligen varit jordskalv idag på morgonen.
Jag har inte känt av det alls, men det var tidigt på morgonen så jag sov nog tungt då ;)

Ska till sjukgymnasten imorgon, och mina övningar jag ska göra hemma har inte gått alls bra.
Eller rättaresagt, dom har inte blivit gjorda.
Dåligt av mig. får ägna mig lite tid åt dom ikväll.

Idag blir det mycket grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0