Inlåsta och live.


Det blev utgång igår. :)
Var inte riktigt på hugget så jag måste säga att det var lite segt.
Men sånna utgångar måste man väl också ha ibland.

Idag är jag otroligt seg, och fryser gör jag. Har legat i sängen hela dagen typ.
Fastnade framför Musikhjälpen på 2:an där bland annat Kitty är med och sänder radio i "inlåsta och live".
Hon ska strax tatuera sig och gud vad sugen jag blev på att göra det. Superdupersugen!
Men än kan jag inte göra det för det har jag inte pengar till och dessutom är jag inte riktigt säker på vad jag vill göra och vart den ska sitta någonstans.
Har så himla många olika idéer som flyger runt i huvudet hela tiden, så jag får fundera ett tag till.
Den ska ju trots allt sitta på min kropp för resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0