Madagaskar.


Igårkväll kunde jag inte välja vilken film jag skulle se, men till slut fick det bli madagaskar, just därför att det var så sjukt länge sen jag såg den och hade nästan glömt bort hela filmen.
Men när jag väl kollade på den kom jag ihåg hur rolig den verkligen är :)
Kanske man ska ta och se 2:an och se vad man tycker om den? om den är lika kul :)

Idag är det oförändrat, mår fortfarande skit i halsen.
Lite mer förkyld är jag idag också, förbaskat!
Men idag tänker jag inte spendera en hel dag med att ligga i sängen. det är en sak som är säker!
Så jag tänkte käka lite frukost nu, sen hoppa in i duschen och slutligen göra mig redo för en tripp :)

Ska bli skönt att komma ut lite med tanke på hur lite jag var ute igår.
Ska eventuellt träffa Celie idag med. :)
skoj, skoj!


Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0