Scones.


Igår blev det trerättersmiddag tillsammans med Celie & Lollo :)
Blev väldigt lyckat och supermysigt var det!

Idag är mitt tillstånd förändrat.
Inte alls lika ont i halsen, har knappt ont alls faktiskt :)
Mycket skönt, fast däremot har jag blivit så grymt förkyld istället =/
Känns ju inte så bra, men men, alltid ska det vara något, right?

Idag ska jag bort till farmor & farfar och hälsa på :)
Ska bli kul, känns som att det var ett tag sen nu, jag skulle ju ha hjälpt dom med lite saker men det gjorde pappa istället.

Igår blev dom första julklapparna köpta, känns skönt :)
Och jag tycker det är så kul att handla julklappar! Me like :)

Idag gjorde jag scones som jag åt till frukost. det var ett bra tag sen, och gud så gott! :)
Riktigt mumsigt, sen iskall oboy till också. Det sitter fint det ;)

Nehe, om man ska ta och kila bort till farmor & farfar nu.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0