Segdag.


Blää för denna dagen.
Mår inte alls bra i halsen. usch.
Inte mycket gjort idag, inte ens några julklappsinköp.
har bara legat i sängen och hoppats på att bli bättre. men nej, sån tur har jag inte.
Förhoppningsvis är det lite bättre imorgon, så jag iallafall kan ta en runda och köpa lite klappar :)
och bilen har stått still sen i fredags, helt sjukt.
Så den behöver rastas lite, så imorgon får jag försöka ta en tripp med den, hur jag än mår ;)

Ska väl snart stänga ner datorn, bädda ner mig och kolla tv.
Försöka somna så fort som möjligt.

åh, takida har kommit ut med en ny video :)
Till låten Handlake Village, som för de flesta som inte lyssnar på dom annars är en ny låt,
men för mig har den hängt med ett tag, det var faktiskt min första favoritlåt på cd:n "bury the lies".
Musikvideon var väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, lite besviken blev jag. lite som jag blev med Curly Sue videon. Men Losing-videon, den är bra den, det tycker jag verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0