Sex and the city - the movie!


Jag ska börja städa, jag bara kände att jag var tvungen att skriva här först! :P

Var hos sjukgymnasten idag ju.
Det gick bara bra, var där i ungefär en halvtimme, tränade inte så mycket idag som jag brukar, min sjukgymnast tyckte att jag inte skulle gå ut för hårt då jag fortfarande är förkyld.
Det var första gången jag hade min nya sjukgymnast och hon var jättetrevlig och jättesnäll :)
Det blir lite "jullov" från sjukgymnasten nu men jag måste fortsätta att träna varje dag, fast hemma :P
Ska dit nästa gång i januari då hon är tillbaka.
Fick nya övningar idag som jag ska kämpa stenhårt med, fick även en träningsdagbok där jag ska fylla i min träning under varje dag tills jag ska träffa henne igen. visst kan man fuska och bara kryssa i att man har tränat, men vad ger det för effekt? det hjälper ju inte mig ett enda skit. Och hon sa att dom övningarna jag fick hem nu var väldigt effektiva, så jag ska verkligen försöka träna 1-2 gånger om dagen :) kämpa, kämpa!









Denna filmen låg i brevlådan när jag hämtade posten! :D
Så jäkla najs, fick den nästan gratis också :)
Sånt gillar vi!
Så förhoppningsvis kan jag se den ikväll, som belöning om jag har varit duktig. (a)

Ska nog börja med att möblera om på rummet, det kanske peppar mig ännu mer! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0