Skura golv.


Sådärja, då har man möblerat om.. alldeles själv också :)
Lite lagom stolt sådär, den där sängen är ju inte världens smidigaste att flytta :P
Den är stor och tung.. Men det gick.
Det tog längre tid än vad jag hade trott, och nu sitter jag här och väntar på att golvet i mitt rum ska torka :)
Det rummet kan nog fasen inte bli mer rent :) Och sängen har jag dammsugit av och madrassen har jag vädrat :)
Mina gosedjur fick också ligga ute i kylan en stund, ska bli skönt att sova inatt :)
Kommer dock få sova utan täcke eftersom det ska tvättas! =/ Men det löser sig på något sätt.
Fy fan min säng kommer ju vara überfräsch, så härligt!
Längtar nästan tills man ska gå och lägga sig nu bara för det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0