Slö!


Gick och la mig tidigt igår, var svintrött. Så jag kollade aldrig på sex and the city.
Kanske kan bli av ikväll istället? :)
Har vaknat till flera gånger inatt av att jag har frysit, fick ju sova med ett lakan som täcke..
Lite fel årstid för det kanske, men vad gör man?
Så jag får vara trött och lite slö idag, som tur är har jag ingen tid och passa..

Ska käka lite frulle nu hade jag tänkt.
Sen ska jag väl börja lite smått med den lilla städningen som är kvar :)
Ska bli skönt att allt är klart sen. slipper man tänka mycket mer på det.
Blev inga julklappsinköp igår heller, så jag tar det idag förhoppningsvis :)
Vi får se, får ta dagen lite som den kommer ;)

Jag börjar bli lite orolig då jag fortfarande inte har fått någon orderbekräftelse från takida =/
jag beställde den ju i tisdags och jag har inte hört någonting.. och jag vill verkligen ha posterflaggan i julklapp.
Det var ju det som var meningen. Aja får väl vänta och se tills ikväll, om jag har fått något mejl där det står om den har blivit skickad eller inte. Hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Linda

du kan ju vänta med att se filmen tills jag kommer hem, så kan vi se den tillsammans:)

2008-12-19 @ 10:27:54
URL: http://sotmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0