Smittad.


Idag hann jag med mycket städning, så hela övervåningen är inprincip klar, bara lite smågrejer jag ska ta hand om imorgon :P
Möblera om i rummet hann jag inte, men förhoppningsvis kanske jag hinner det imorn. vi får se.
Jag var på kalmar outlet idag och kollade på julklapp till min broder. hittade en tröja jag ska köpa till honom :) och imorgon ska jag in till stan en snabbis för att köpa ytterligare en julklapp till pappa. Känns skönt!
Var hos lollo förut, nyopererad var hon.
Vi drack te och kollade på tv :) Mysigt.
Iochmed att hon har opererat knät så haltar hon när hon går och när jag gick bakom henne upptäckte jag mig själv med att jag också haltade.
Hon smittade av sig. haha det var lite roligt med tanke på att vi har problem i samma ben, jag i hälen och hon i knät.
Tur att någon av oss får bli av med smärtan iallafall ;)
Jag ska ju vara hos sjukgymnasten ett par månader till innan jag får träffa ortopeden igen, suck..

Snart ska jag göra mig iordning för att krypa ner i sängen.
Ska ställa klockan på 11 imorgon så att jag hinner med en del innan det är dags att skjutsa farmor till frissan :)
Farfar ringde mig förut och påminde mig, han ska också följa med imorgon :)
Ska bli kul att träffa dom, blev ju trots allt inget besök förra veckan, så det känns som ett litet tag nu.

När jag kom hem från Lollo var Jimmy hemma så vi satte oss och kollade på "Svensson, svensson"s jul.
Det är för bra alltså! :D Så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0