Utgång i nyktert tillstånd.


Jaha, denna dagen blev ju inte riktigt som planerat.
Efter mycket om och men så blev det en utgång för mig ikväll, i nyktert tillstånd.
Jag ville så himla gärna dricka ikväll men jag ska ju köra till oskarshamn imorgon (idag) och vill helst vara på den säkra sidan.
Anledningen till att jag ska till oskarshamn i helgen igen är för att jag ska vara barnvakt åt lillan på fredag medan mamma & Micke är på julbord :) och anledningen till att jag åker upp redan imorgon är för att kunna se luciatåg på wilmas dagis :) det ska bli mysigt. första året jag är där när hon har lucia.

Jag ber om ursäkt Fiskarn för att jag inte skjutsade hem dig.
Men bilen var redan fullsatt och mitt tillstånd i nuläget är väl inte det bästa.
På nått konstigt sätt har jag fått så grymt äckligt ont i ryggen. Alltså det gör verkligen svinigt ont.
Och jag sitter och tänker på vad fan jag har gjort, men jag kan inte hitta något fel till denna smärta.
Hoppas bara att det är bra imorgon när jag vaknar, så jag inte vaknar med ryggskott! Det skulle vara så förjävligt.
Och trött är jag också, mycket mycket trött. Och förkyld.
Så just nu är det blää.
Som tur är kommer jag hem precis lagom till Miami Ink, jag älskar det. <3

Så nu ska jag kolla klart på det, slutar vid 03.00, sen ska jag soova. underbart.
om jag känner mig rätt så måste jag ställa klockan, för imorgon har jag inte tid att sova halva dagen.


Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0