Söndag 28/12 - 08


Det känns inte som att jag alls har mycket att skriva om idag. inte än iallafall.
Men det brukar ju oftast bli längre än vad man tänkt sig när man väl har börjat skriva..

nu har jag haft två slappdagar, alltså riktigt sånnadär sega dagar, men det ska jag banne mig inte ha idag.
trivs verkligen inte med det när det blir så, jag förstår om det var slappt i förrgår, men igår då?
okej, igår bakade jag chokladkola (mums!) och var borta hos farmor & farfar en stund med pappa :)
men mycket mer än så blev det inte.
Idag ska jag städa på mitt rum, bland annat. sen så kommer eventuellt syster ner och då ska vi väl ta och fira lite extra jul iochmed att vi fortfarande inte har gjort det. Men det blir väl inte så stort, lite fika och så :)
Åh, jag ska göra frasgodis idag med! så himla gott!
skönt att det finns lite på schemat för dagen :)

Jag vet inte riktigt vad jag höll på med på juldagen, jag hittar blåmärken lite överallt, vissa sitter på så konstiga ställen, man börjar ju fan undra vad man höll på med egentligen.
Någon som vet vad som kan ha varit orsaken till dessa blåmärken?

Jag har kollat endel på Oth säsong 5 som jag fick i julklapp. knappast förvånad över att jag redan har sett mer än halva den säsongen..
Men alltså det är verkligen något speciellt med den serien, jag totalt älskar den.
Och så är det ju faktiskt så att jag känner igen mig så jäkla mycket i en av personerna. Fast vi inte alls har samma bakgrund, fast hon ser tusen gånger bättre ut än mig, fast hon alltid har någon där, fast att hon är en helt annan person än jag så känner jag igen mig så mycket i henne. jag vet att hon inte är samma person i verkligheten, hon är säkert helt annorlunda och kan annat än det i serien, och tvärtom. men när jag kollar på oth så finns det ändå där, att jag känner igen mig i henne.
det måste ni väl också ha känt någongång?
om jag ska vara ärlig så har jag knappt berättat detta för någon, fast det kanske inte behövs?
Det kanske redan är så uppenbart? vad vet jag.

Duschen är det som står högst upp på schemat för dagen, så jag får väl tag i mitt liv nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0