Juldagen.



Julafton var otroligt mysig, men som vanligt var det ju snö som saknades för att julen skulle bli ännu mysigare.
Men jag såg faktiskt att det kom lite snö igår, tyvärr var det jättesmå flingor som inte var tillräckligt många för att göra ett täcke över marken med vit snö. men huvudsaken var att det snöade lite :) det var längesen en julafton.
Det var längesen man verkligen kände att det var julafton. jag satt och tänkte på det igår, när slutade det där extra pirret i magen när det var julafton? Och när slutade man tro på tomten?
Det är sånna frågor man nog aldrig kommer få svar på. så dom får bli obesvarade, men visst hade det varit roligt att få veta? :) 

Idag blir det hemfärd till kalmar för att ikväll få festa järnet! :)
Förhoppningsvis blir det så iallafall, dom flesta i min närhet ska ju på hemmafest men det är jag inte så pepp på.
Jag vill ut och ha roligt, träffa massvis med folk :) så jag hoppas på det ikväll, annars blir det väl hemmafest..
Det är sånt man får se :)

Är jättenöjd med mina julklappar förresten :)
Och äntligen fick jag min posterflag från takida :)
Så jag längtar tills jag får sätta upp den, ska placera den ovanför sängen :)
Där kommer den att passa perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0