Vilken karatefylla, vilken kväll!


Jajamensan, det blev utgång igår.
En jädra utgång!
Var och förfestade lite hemma hos Lina, mycket, mycket trevligt.
Sen drog vi vidare in mot stan och vi bestämde oss för att börja utekvällen på KM.
Där var det mycket trevligt och folket bara strömmade in :)
Efter ett x antal timmar där bestämde vi för att fortsätta kvällen på O'learys.
Där var det livat vill jag lova!
Åh fy fasen vad roligt det var.
Vilken karatefylla, vilken kväll!
Det var den absolut bästa på bra länge.
Underbart! <3

Idag mår jag hyffsat, är något seg men det är man väl alltid efter en utekväll?
Men bakis det är jag då inte, det var längesen. gud så skönt att slippa vara det.
Jag har nyss fått i mig mat, det blev tacos idag :) så himla gott var det.
Nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen och mysa med oth. fick ju säsong 5 i julklapp så nu har jag massa att kolla på :) det gillar jag! speciellt sånna här dagar då man inte har något annat för sig.

Nu är det hög tid att svulla, det har jag längtat efter heela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0