Bad!


Det blev en tidig morgon även idag. men jag hade ju anledning till det..
Det var någon som skulle komma idag mellan 10-12 och byta elmätare.
Så jag ställde min klocka vid kvart i 10 så jag skulle vara uppe när han kom.
Men nej, jag vaknar av att det ringer på dörren och jag hoppar upp ur sängen.
Som tur var hann jag öppna innan han hade gått :) så det är fixat nu med.

Har kollat på några avsnitt av one tree hill. älskade serie :)
har ju som sagt börjat om från början och är nu på säsong 2 igen.
Jag skulle kunna kolla om 100 gånger utan att tröttna, det går bara inte.


Funderar på att ta ett varmt, skönt bad nu.
Det var otroligt längesen och det skulle sitta fint. är ju inte den bästa dagen idag om man säger så.
så det skulle vara skönt med ett bad nu och lite malin-musik. några ljus ska jag nog också tända, är ju dock inte så mörkt på toaletten denna tid på dygnet men ljus är alltid mysigt :)



Is this really the reality?


Because I don't want it to be like this..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0