Bakis?


Yes, tidig morgon blev det idag.
Åkte till sjukgymnasten och tränade ca en timme.
sen när jag kom hem tränade jag ännu mer :)
skulle testa min träningsmaskin som jag inte har använt sen jag fick knöljäveln.
och det gick bra :) vågar dock inte gå ut för hårt nu i början utan jag tog det lugnt :)
men det gick bra och det är jag så himla glad över!
känns grymt skönt.

Idag har jag känt mig bakis hela dagen.
och jag har inte druckit en droppe. men har nog sovit för lite.
brukar ju bli så ibland, inte så gutt och gå runt att känna att man är bakis när man inte ens har druckit något. och jag brukar ju knappt aldrig bli bakis i vanliga fall så.
Men jag lär ju få sova ut imorgon. skönt :)

Jaha idag är det exakt en månad sen jag tog körkort. Det ni.
Fast det känns som att jag har haft det mycket, mycket längre än 4 veckor.
Men det kanske är så det ska vara?
Vad vet jag..

Fy fan vilken smärta jag har. och det ger sig ju aldrig.
ska snart bädda ner mig i sängen och kolla one tree hill. (ja, jag är oth-nörd :P)
jag mår inte bra idag. det är mer än bakiskänslan. usch.
så det känns skönt att snart krypa ner i sängen och bara glömma allt i några timmar.
sånt gör jag ofta nu förtiden. men sen är dom timmarna över och verkligheten finns där, återigen.
dystert. bah.

Wake me up from this nightmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0