Blundar


Herregud, fy fan vad svintrött jag är.
Det är meningen att jag ska sova nu, jag vet.
Men det ringde för en stund sen och efter det kunde jag inte somna om! så typsikt.
Mina ögon vill knappt öppna sig :P
skitjobbigt är det. Dock behövde jag vakna nu.
Ska bort till farmor & farfar idag istället.. blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss igår.
Förresten, det var sjukgymnasten som ringde!
Så första tiden har jag på tisdag klockan 11.
Fattar inte varför ortopeden sa att jag skulle ringa dom..
Men men. så är läget nu iallafall.

Kan inte fatta att det är fredag idag, jag har inte vaknat tillräckligt för att inse det.
Men det är fredag <3 I LOVE FRIDAYS!
Vad som händer ikväll o.s.v. är inte bestämt, men jag hoppas ju på party såklart :)
Morgondagen blir nog inte riktigt som det var tänkt. väldigt synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0