Dagen


Jag har en del att stå i idag förstår ni.
Just därför jag verkligen FÖRSÖKTE komma upp tidigt.
Ställde klockan på 10 och har sen dess kämpat med att komma upp ur sängen, dessvärre har jag misslyckats.
Men så är det, är uppe nu iallafall, bättre det än och vakna vid klockan 1 som jag brukar.

Idag är det mycket som står på schemat.
Städning, träning, skriva ut CV, apoteket m.m.
Så det blir full fart! Vet dock inte vart jag ska börja.

Var iallafall och hälsade på farmor & farfar igår :)
Alltid lika kul att träffa dom. :)
Vi fikade och hade mysigt, sen hjälpte jag dom med att "torka av kylskåpet", invändigt alltså.
Vet inte riktigt vad man säger men men :P
Farfar sa att jag var en ängel utan vingar :) Så söt.

Varför får vissa allt och andra inget?
Det är så sjukt jävla orättvist!
Varför inte bara dela upp det någorlunda så att det iallafall kunde bli lite mer rättvist?
Men det är väl såhär världen ska se ut. Orättvisor hit och dit. Skit tycker jag!

Vissa har kommit långt. andra inte.
Men det är dom som kanske har kämpat?
Och jag har inte kämpat tillräckligt mycket?
Men det kanske är det som är meningen, jag kanske inte är redo att släppa taget och börja om på nytt?
Det finns så många frågor & funderingar, tycker det är värre med svaren. Det borde finnas lika många av dom.

suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0