En banan


Nu är det slutstädat för min del.
Idag iallafall.
Nu har jag fasen städat sen jag kom hem från sjukgymnasten runt halv 12!
Och nu är klockan 20 över 6 :O
Shit alltså, jag har legat i hårt :P
Och ändå är det bara ett rum som är klart, suck.
Men men, nu vet man iallafall att det är riktigt gjort och att det är fräscht. sånt tycker jag om :)
Och så har det även kommit upp lite stjärnor och adventsljusstakar. Mysigt :)

Jag har varit så koncentrerad på städningen idag att jag inte har fått i mig någon mat.
Det enda jag har ätit idag är en banan INNAN sjukgymnasten.
Inte bra, inte bra.
Bra hungrig är man nu, tur att maten är klar :)
Det ska bli riktigt gott!

Det är fredag idag och jag vet inte om jag ska ut eller inte.
BAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0