Härligt värre!



Då var man hemkommen från city.
Där var det livat vill jag lova. Sjukt mycket folk och man var peppad till max.
Det var så jädrans underbart att stå där på stortorget och fira tillsammans med flera tusen andra fans! :)
Obeskrivlig känsla. Så härligt!

Imorgon ska jag in och fira ännu mer. :)
Det ser jag fram emot!

Dagen har mest spenderats i sängen.
Har varit så sjukt trött, inte så konstigt med tanke på att jag drog mig hem vid 8 imorse.
Har kollat på One tree hill i stort sett hela dagen.
Kan aldrig få nog av den underbara serien! Love it <3

Jag har jätteont i min häl.
Det knäckte till rejält i den igår precis innan jag skulle dra mig på fest.
Det måste vara något mer problem..
Kan bara inte lista ut vad det kan vara.
men det måste jag ta reda på, helst så fort som möjligt.
Hoppas smärtan har minskat tills imorgon iallafall.

Stort jävla grattis igen KFF! Underbart, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0