I made it!



Det har varit full rulle idag känns det som.
Är nyss hemkommen faktiskt.
Idag har jag och Lollo varit duktiga. Vi har varit ute och gått. en jävla runda dessutom.
Och jag lyckades! :D Jag fick inte ont i min häl en endaste gång! Så jäkla underbart.
första gången sen jag fick knöljävlen som jag verkligen har kunnat gå en bra bit!
wihoo. känns skitbra :) hoppas det håller i sig nu.

efter promenaden var det dags för mat :)
och sen gick jag & pappa bort till farmor & farfar :)
Där bjöds det på kaffe och tårta. gott!

Sen gick jag vidare till lollo igen. Vi gjorde smoothie.
det var riktigt längesen, åh gud så gott det var :)
mumsigt!

Så ja, det har rullat på bra idag. :)
Har hunnit med en del träning med hälen också, har dock lite kvar. Får väl träna lite nu.
egentligen borde jag sova, imorgon blir det upp tidigt, ska till sjukgymnasten och träna vid klockan 10.00.
Men om jag känner mig själv rätt så lär det bli ett one tree hill avsnitt innan jag sluter ögonen för att sova ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

åh det såg gott ut:)

2008-11-14 @ 23:24:34
URL: http://sotmongo.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo tack, det kan jag lova att det var också ;)

2008-11-15 @ 00:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0