Jerry Springer.


Herregud vilka problem vissa har.
Sitter och kollar på Jerry Springer.
Det är rätt underhållande ibland. Hur folk verkligen beter sig.
Och varför skulle man vilja vara där och lösa sina problem inför en skrikande publik?
Jag förstår inte.

Nu har jag iallafall lugnat ner mig lite.
Är inte lika förbannad längre.
Däremot kan jag fortfarande säga att jag är lite emot allt det här.
Jag ska göra så gott jag kan, det ska jag verkligen. För jag vill inget hellre än att detta är över.
Men jag är skeptisk, det är jag faktiskt.
Fast å andra sidan, det var en ortoped som bestämde detta, och dom vet ju mer än vad jag gör.
Så förhoppningsvis hjälper detta. Hoppas, hoppas, hoppas!

Ingen utgång ikväll.
Även om jag vill hur mycket som helst :P
Men det är ingen annan som ska ut.
Så jag sparar mig till helgen :) Då är det fanimej fest!
Och jag är så jädrans pepp! :P

Skjutsade Lina till jobbet förut.
Och vi bestämde oss då för att bosätta oss i min bil ikväll :)
Bara vara ute och glida. Sånt gillar vi ;)
Jajamensan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0