Målning & kladdkaka.


Jaha.
Idag har jag varit och hjälpt farmor & farfar :)
Sen fortsatte jag min dag hemma hos Lollo :)
Vi åkte till Netto, där jag inte har varit på hur länge som helst!
Var så himla godissugen.
Men det roliga är att jag aldrig köpte något godis. Knas.
Väl hemma hos Lollo igen stod målning på schemat.
Från lila till vitt.
Det är så kul att måla :)
Speciellt med bra sällskap & go musik :)

Ingen utgång ikväll inte.
Tråkigt, men nu känner jag verkligen mig helt slut, vet inte varför.
Men jag blev grymt trött efter att ha kört lillebror till lindsdal.
Så jag peppar inför imorgon i stället. Kommer bli så gryymt roligt!
Ser verkligen fram emot min totala makeover också ;)
Ska bli spännande. Även om det bara är för en kväll :)

Har absolut inget gott hemma.
Jimmy tog med sig colan. Pappa är inte hemma. Vi har inga popcorn, inga chips och inget godis.
Och det är Fredag. bah.
Men då kom jag på att jag kan ju faktiskt ta och göra en kladdkaka.
Vilket det också blev :) Supergott!
Så gott att jag ska ta en till bit nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0