Ortopeden.


Ja, jag fick lite jobb sökta igår.
Blev av att jag drog till Celie och Palle sen.
Blev kvar där i stort sett hela dagen :)
Sen ringde Lollo på kvällen och frågade om skjuts.
Så det blev lite firande på Molly's :)
Trevligt.

Idag har jag sökt fler jobb :)
Duktigt, duktigt!
Nu är det bara att vänta och hoppas.

Idag ska jag till ortopeden.
Ska bli så himlans gutt. Eller ja, det beror ju egentligen på vad hon säger till mig.
Men nu känns det som att smärtan börjar gå mot sitt slut.
Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan allt är borta.
Men som sagt, får se vad hon säger.
Själv hoppas jag på en "operation".
Ja, jag hoppas starkt på det. Så att jag verkligen blir av med detta!
Det tror jag ni med hade hoppats på om ni hade haft en lika illa häl som jag :P


Bah, jag måste verkligen göra mig iordning.
Måste duscha och så innan jag ska till sjukhuset.
Men orken, den finns liksom inte där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0