Segsöndag.


Det blev fest tillslut.
En mycket rolig kväll dessutom, så jag ångrar inte att jag gick ut igår :)
En del förvåningar bjöd kvällen på. dom som var med vet.

Idag har jag aboslut inte gjort någonting alls.
jag vet att jag sa att jag skulle fortsätta att städa idag men, nej tack.
jag är inte bakis. bara hur jävla trött som helst.
Var ju uppe rätt sent inatt. har ingen aning om vad klockan var men sent det var det.

Har varit mycket dålig på att träna i helgen.
har faktiskt inte tränat hälen varken igår eller idag.
Så jag får ta tag i det.
ingen sovmorgon imorn heller, nej, för då är det träning som gäller. jajamensan.

Lär nog somna rätt tidigt ikväll känns det som. skulle ju behövas. verkligen.
Tur att det är söndag och att det är massvis med program på tv:n! :)
Sånt gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0