Snö



Fan!
Idag vaknade jag vid halv 10, och jag skulle vara hos sjukgymnasten vid 10.00!
Vaddå att det fick bli rycket?!
Herregud, och så såg det ut såhär när jag gick upp imorse!
Snö, det är mys :)
Tur att det mest var snö som låg på bilen, fick inte skrapa så mycket idag, men vantarna var på :) Tur det!
Men jag hann, nästan precis faktiskt :)
Och det har gått bra idag, vi har lagt till några övningar. Kul :)
Och som vanligt när jag kommer hem från sjukgymnasten så brukar jag ju fortsätta träna, men det har jag inte gjort än.
Vet inte varför, jag vill ju men ändå så segar jag :P
Och städning står ju också på schemat idag, vet inte om jag hinner. Måste packa och förbereda mig inför Oskarshamn.
Så vi får se, det är ju inte hela världen om jag inte städar idag, men det hade ju varit skönt att bli klar med det jag höll på med förra gången.

Blev en långpromenad igår. :)
tredje gången denna veckan, vi kämpar på bra, Lollo & jag :)

Nehe, nu får jag ta mig i kragen och träna! jajamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0