Städdag.


Idag fick jag tvinga mig upp ur sängen.
Klockan var 20 över 1 och jag var hur trött som helst, om jag inte hade kommit upp då hade jag nog sovit i bra många timmar till.
Hur mycket sömn har jag att ta igen egentligen? det är en jävla bra fråga.

Idag har det varit en städdag. Pappa & jag har varit så duktiga :)
Ska fortsätta imorgon. pallade inte mer nu.

Jag vet inte om jag ska ut ikväll eller inte.
Jag vet inte, det lockar inte så mycket längre. eller är det mig det är fel på?
för att jag vet hur allting brukar sluta? man tappar suget då.
Men samtidigt kan det ju hända. någongång måste det väl göra det?
så jag kanske bränner min chans om jag inte går ut.
jag vet verkligen inte hur jag ska göra. jag vill och jag vill inte.
känns som att jag ångrar mig i vilket fall som.
beslutsångest.


You only see what your eyes want to see.
How can life be what you want it to be?
Your frozen, when your heart's not open.
Your so consumed with how much you get.
You waste your time with hate and regret.
You're broken, when your heart's not open.

If I could melt your heart,
we'd never be apart.
Give yourself to me.
You hold the key..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0