The winners!


Egentligen är jag alldeles för glad för att sitta här framför datorn och skriva blogg.
Men jag kände att jag var tvungen!
Kalmar FF, the winners! :D
Fy fan så inihelvetes gutt! Jag är så glad, och jag är så pepp inför ikväll då dom ska firas!
Så jäkla underbart!

Och döda mig vad jag ville vara i Halmstad idag!!!! BAH

Hoppas du hittar din buss i det där virret pappa. Önskar att jag hade följt med <3


Gårdagen var skitnajs.
Jag blev bättre emo än vad jag trodde att jag skulle bli ;)
Var riktigt kul att se sig själv i svart hår för första gången i sitt liv. och kanske den enda?
Försöker fortfarande få ut all svart färg ur håret. Skummet av schampoot är grått nu istället för svart, framsteg :)
Ska lägga upp lite bilder. men det blir imorgon.
Ni kan ju även kolla in min bilddagbok: BaraM4lin
Där har jag lagt upp bilder från igår :)

FY FAN VAD GUTT KFF, SM-GULD '08! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0