Tidig kväll, tidig morgon.


Jo, det blev fest igår. :)
Vilket har resulterat i att jag idag inte har gjort speciellt mycket.
Mest legat i sängen och kollat på One Tree Hill. <3
Hade ju egentligen behövt göra massa saker idag men så blev det ju inte.
Just därför ska jag gå och lägga mig extra tidigt idag :)
Ska bara kolla på ett avsnitt av oth sen släcker jag lampan för att sova.

Det går inte bra för mig gällande oth, nu är jag på näst sista skivan av säsong fyra.
och inte nog med det, jag har bara ett avsnitt kvar på den skivan, sen börjar jag på den sista. BAH!
Jag som skulle slöa.. se hur det gick. Men jag kan inte klandra mig, det är ju den bästa serien :)

Imorgon är det första advent, så supermysigt :)
Hoppas jag hinner klart med allt hyfsat tidigt så jag kan åka in och gå lite på julskyltningen.
Det var jättelängesen jag var på det och det skulle vara mysigt faktiskt.
Ska även hinna bort till farmor & farfar, dom behöver lite hjälp så jag ska hjälpa dom. :)

Nehe, dags för oth nu. <3

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0