Tidig morgon.


fy in i helsike vad trött jag är.
fast det var värre när jag skulle upp imorse.
men så brukar det ju vara, sen säger man till sig själv "du får sova mer sen, du ska bara vara borta i en timme"
men det blir ju aldrig så ändå. iallafall inte för mig.
Jag skulle behöva sova, men jag känner att då kommer halva dagen gå och det vill jag inte :P
Så jag ska försöka hålla mig vaken.

Är hemkommen från träningen nu, det gick bra idag med :)
Hade tänkt att sätta på lite one tree hill nu och fortsätta träna medan jag kollar på det :)
Sen hoppas jag på en långpromenad också, hoppas Lollo är pepp på det.

Oj, vad kallt det var imorse. fick stå och skrapa rutorna, fy så kallt det var!
tog ju inte med mig vantarna heller så mina händer var svinkalla när jag skulle köra iväg.
Så vantarna ska på nästa gång jag ska ut och köra så tidigt.

Nu är det träning till max, me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0