Uppdatering


Sicken dålig uppdatering, det får det bli ändring på genast!
Det har varit fullt upp i helgen :)
Det är kul, speciellt nu när julsaker ska upp, det är så mysigt!
Och massvis med snö har landat här idag ser jag, ännu bättre!
Lär säkert gå ut och leka i snön med wilma sen när hon kommer hem från dagis :)
jag trivs verkligen när julen närmar sig, det är något alldeles speciellt med julen.
och nu är det inte många dagar kvar till första advent, det ska verkligen bli hur mysigt som helst :)


Jag har varit extremt dålig på att träna min häl!
det är inte bra alltså, verkligen inte.
ja, träna överhuvudtaget har jag varit dålig på nu i helgen!
Men jag funderar på om jag ska sätta mig på motionscykeln och cykla en stund.
det får nog bli så, och att träna hälen!
Sen ska jag vänta på att mamma & wilma kommer hem :) det är ju bara 2 timmar kvar nu.

Nehe, träning nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0