Usch & nej!


Jaha, ska man gå och få den turen nu?
Bli världsförkyld?
Usch och nej tack. Verkligen inte rätt tid för det.
Igår kände jag hur den sakta smög sig fram.
Igårkväll var det hemskt, hade så förbannat ont i halsen/gommen.
Och så sjukt trött var jag, men jag kunde verkligen inte sova..
Idag är det väl samma sak, fast det är dock värre idag med halsen.
Och pigg är jag verkligen inte, orkar knappt köra bil =/
Så det blir ingen hemfärd till Kalmar idag inte.
Hoppas att det är något bättre imorgon så att jag iallafall orkar köra.

Blev promenad igår :)
Mysigt, då var det iallafall fortfarande snö.
Men idag smälter snön bort, fort går det också.
Så jävla tråkigt, kunde det iallafall inte fått vara kvar tills på söndag då det är första advent?
Riktigt trist, det som var så mysigt. <3
Så typiskt!

Idag blir det absolut ingen träning.
Träning för mig i detta tillståndet är väl att kunna lyfta ett glas med dricka i.
Haha, usch vad hemskt det låter, men det är ju nästan så det ligger till.
Får väl kämpa lite med min hälträning iallafall, det är ju ett måste.
Särskilt så mycket som jag har slarvat med den. fy!

Sunes jul är bland det bästa som finns, sunes sommar också för den delen!
"Du och din sune" brukar det låta, men jag älskar det, så är det!
Blir mycket Sunes jul nu, wilma älskar det också :)
Jag undrar om någon kan älska det lika mycket som jag gör?
Speciellt så älskar jag Håkan :)

Nu blir det mys med Sunes jul och varm chocklad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0