Usch


Det var så knas igår.
Jag blev väckt av att lillebror spelade musik på datorn.
Det kändes verkligen som att klockan var runt 8-9 på morgonen.
Jag var hur trött som helst!
Så kollade jag på klockan och den stod på 12:57. Shit! Det var jag verkligen inte beredd på ;)

Igår så blev det mer firande, först en bit mat på corner med Lollo sen begav vi oss till stortorget, det var nog ännu mer folk igår än vad det var i söndags. :) Fucking underbart! :D

usch vad jobbigt det är att komma upp så här tidigt på dygnet.
Speciellt när det är sånt där mysväder ute, då man vill ligga kvar i sängen.
Men det kan jag inte, inte idag iallafall.
Vid klockan 11 idag ska jag vara hos sjukgymnasten för första gången.
Det roliga är att lollo börjar också hos sjukgymnasten idag, tillochmed på samma ställe som mig.
Komiskt, faktiskt.


Jag vill bara dra täcket över huvudet, sluta ögonen och somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0