Förändring


Det blev promenad både i måndags och igår :)
Blev dock bara en 30 minutare i måndags men igår blev det långt :)
Så himla skönt alltså.
Måste erkänna att jag hade lite ont i hälen men det var ju inte som den smärtan jag hade förut. Knappast!
Det är så kul att kunna gå utan att ha ont. så härligt!

Usch vilket väder det var igår.
Och dagen i sin helhet var inte heller bra (om man bortser från promenaden).
En riktigt kass dag. Värre än vad det brukar vara.
Skönt att den är över, denna dagen verkar ju vara något bättre iallafall.

Jaha.. så vad har jag på schemat idag?
Inte mycket faktiskt.. rätt skönt.
Men jag tänkte iallafall gå bort till farmor & farfar en stund. :)
Sen blir det förhoppningsvis promenad idag igen, vet inte om jag får gå själv idag iochmed att Lollo jobbar.
Men men. Det är sånt som märks :)

Ska börja på säsong 4 på one tree hill. har redan sett det innan, men som jag har sagt förut så kollar jag om säsongerna.
Hoppas på att få säsong 5 i julklapp, då ska jag slöa lite med säsong 4 så det blir lagom till jul :)

Ja, snart är det första advent. Helt sinnessjukt vad tiden går snabbt!
Det är typ två veckor kvar, knappt det. Jag kan inte fatta det!
Måste börja handla julklappar nu känner jag. Inte för att jag har så mycket att handla för =/
det är jag orolig för. men förhoppningsvis löser det sig :) på något sätt.

Jobb är något jag behöver. ska verkligen ta tag i jobbsökandet.
Det blir att skicka ut cv till hela stan typ :P
Helst skulle jag ju vilja flytta härifrån och skaffa jobb i min blivande hemstad. :)
Men det får väl vänta ett tag till. men någongång då banne mig ska jag flytta dit.

Åh vad jag känner för att möblera om på mitt rum. men jag är fortfarande osäker på hur jag ska ha det.
men förändringar är bra, inte sant?
Det var ju ett tag sen jag gjorde om på mitt rum och jag tycker det är dags för det.
så får väl klura lite hur jag ska ha det.

Fick brev från ortopeden igår.
Vi disskuterade ju Haglunds sjukdom när jag var där.
Men det verkar inte som att jag har det.
Utan jag skulle fortsätta med min sjukgymnastik i 3-4 månader sen ska jag bli kallad på återbesök hos ortopeden och så ska dom se hur jag mår och ta ställning till om dom eventuellt ska operera bort knölen. Om den är kvar d.v.s
Så det är bara att vänta och se, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0