Fy!


men tjena.
Nu är jag tillbaka här. IGEN.
Hade ju detta konto förut, dock genom skolan eller hur man nu ska förklara.
Sen har jag haft ytterligare en blogg här. Men den gick åt skogen.
Nu har jag hållt på och blogga ett bra tag faktiskt. Men alltid denna beslutsångest.
Vet inte i hur många olika bloggsidor jag har lämnat spår efter mig.
Men nu är jag tillbaka här, och förhoppningsvis är detta min slutstation.
Att jag stannar här nu, det blir rätt jobbigt när man byter blogg.
Och har skrivit massa, och ingen hänger med :P

Men vafan, får hoppas att jag blir kvar här :)
Jag gör ett ytterligare försök och hoppas jag klarar mig bättre än innan.


Den senaste bloggen jag hade: maalinsvensson.bloggspace.se

Over and Out!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0