Lille vän


Jaha. Och så var det dags igen.
Det var ju ett bra tag sen det hände sist.
Mm, dom ringde från skogsråets hemtjänst.
Dom hade hittat farmor uppe vid berga centrum.
Dom hade följt med henne hem. Kom dock inte in.
Farfar var inte hemma och farmor hade ingen nyckel på sig.
Så jag lovade att komma så fort jag kunde och tackade så mycket.
Jag ringde till far och berättade, och som tur var så var han påväg hem från jobbet.
Jag sprang dit och var med farmor till pappa kom.
Så det löste sig bra :)

Tänkte att jag skulle hälsa på dom lite senare ikväll :)
Imorgon blir det ju Oskarshamn med lillebror.
Lillasyster fyller 5 på Lördag :)
På Onsdag kommer storasyster hem, LÄNGTAR! :D
Så jag blir nog kvar i Oskarshamn en vecka sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0