Smörgåstårta.


Idag har mamma & jag gjort smörgåstårta :) Världens godaste smörgåstårta tillochmed :)
En med tonfisk och en annan med skinka (finns ju vissa som ej gillar tonfisk, jag t.ex.)
Hehe, så den ska vi mumsa på imorgon när Linda har anlänt :)
Ska bli så enormt kul att hon kommer hem :D
Det var ju ett par månader sen nu.
Längtar. <3

Idag blev jag väckt av att telefonen ringde.
Ett bra samtal! :)
Det var om när jag skulle till ortopeden.
Dom hade en tid imorgon, men den kunde jag ju inte ta.
Så jag fick en tid nästa Onsdag! :D
Nu jävlar :P

Känns som en vändning är påväg, en bra sådan :)
Hoppas starkt på det! :)

Jag vill tjäna pengar, massvis med pengar.
Jag vill åka utomlands, massa utomlandsresor.
Jag vill träna, massvis med träning.
Jag vill få ett bättre liv. En bättre tro på mig själv.

Jag hoppas att det kommer en förändring.
Känner verkligen att nu är det fanimej min tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0