Söndag.


Då var det söndag igen.
Och klockorna är omställda :)
Gud så skönt att få en timme extra :)
Aldrig fel det inte.

Alltså, jag har beslutsångest.
Jag vet inte om jag ska ha denna bloggen eller min förra.
Min förra blogg finns fortfarande kvar.
Men det är så svårt och välja.
Två bloggar känns onödigt.
Men men, får väl fundera några dagar till sen får jag fasen ta och bestämma mig.

Designen på denna bloggen är väldigt enkel.
Man kan säkert göra mer avancerade grejer men det har jag ingen aning om hur man gör.
Får väl kanske ta reda på det.

Riktigt ruskväder ute. Mysväder kan man också kalla det :)
Det är skönt med sånna dagar ibland, bara det inte blir för mycket av dom.
Helgen har varit lugn. Igår fyllde min lilla prinsessa år så det blev massa firande.
Bilder kommer upp sen, jag glömde min kamerasladd i kalmar.
Inte det smartaste kanske.
Men men.

På onsdag kommer min storasyster hem, det ska bli så himla kul! :)
Det var ju ett par månader sen nu.
Saknar henne massvis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0