Tidig morgon.


Då var storasyster hemma :)
Så dunder najs.
Och smörgåstårtan var som väntat, underbart god! :P

Det blev en tidig morgon idag.
Skjutsade lillan och mamma till dagis/jobb.
Kunde inte riktigt somna om efter det, fastnade framför tv:n :P
Men tillslut fick jag sova lite till :)

Fy fan vilket jädra väder vi har.
Så mörkt, grått och supertrist.
Usch, det är nästan bud på att dra täcket över huvudet och spendera en stor del av dagen i sängen.
Men jag ska göra mitt bästa för att låta bli, man blir så otroligt seg.
Fast egentligen, vad gör det en dag som denna?
Var ju snack om att det ska bli snö idag. SNÖ!
Dock bara blötsnö =/
Usch och fy, den sortens snö tycker jag inte om.
Vi får väl se vad dagens väder har att bjuda på.

Ska snart ta en varm, skön dusch.
Det blir gutt det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0