Det blev en Onsdag!


Ja, jag hade ju tänkt att sola igår, vilket jag också gjorde, i typ en halvtimme innan jag fick avbryta tack vare en humla som var runt omkring mig hela tiden. Den gav aldrig upp, haha.
Då bestämde jag mig för att jag skulle bort till farmor & farfar efter det att jag kört Celie till jobbet :)
Celie och jag stannade vid City Gross och handlade varsin Magnum Temptation,
fy fan vilken god glass, riktigt smaskig var den!
Sånna lär det bli fler av :)











Det var jättekul att träffa farmor & farfar igen, hade ju inte sett dom på två veckor, och det är rätt mycket med tanke på att vi vanligtvis ses minst en gång i veckan ungefär :P

Jag ringde till Lollo senare på kvällen, hon befann sig på förfest inne i stan.
Så jag gjorde mig iordning och tog cykeln in :) Fan vad jag har saknat det, mycket skönare att cykla än att åka buss tycker jag, speciellt när det är så skönt väder ute :)
Det blev en snabbsväng förbi KM för att sen dra vidare till O'learys.
Det var en trevlig kväll :)

Idag ville jag sola, och det är ju väldigt fint väder ute, dock blåser det, så det blev tyvärr ingen solning idag.
Men förhoppningsvis håller vädret i sig i helgen utan blåst så jag kan ligga och sola :)
Körde Celie till jobbet förut, efter det har jag tappat sugen för allting. Det är nämligen såhär att det verkar vara något fel på växellådan i min bil. Helknas är den, både jag och Celie märkte av det lite smått igår men idag var det illa. Fy fan. Vi får se vad pappa säger om saken sen när han kommer hem.
Förhoppningsvis är det inget större fel.

Valborgsmässoafton idag, fy fan vad det går fort! Man hänger inte med.
Så vad händer ikväll? Det blir grillning här hemma, sen blir det antagligen fest :)
Hoppas på en lyckad kväll!


tAKiDA - Losing <3
Stämmer så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0