Ett super besked!


Tiden går fort och det är nu en vecka sen jag kom upp till Oskarshamn.
Under den tiden har Wilma varit sjuk, det har varit Earth Hour, sommartiden har ÄNTLIGEN börjat igen och det är ljust så bra mycket längre nu, det älskar jag, det går åt rätt håll :)
Idag är en sån dag man bara inte kan sluta upp och le när man kollar ut genom fönstrena, solen strålar och om jag ska vara ärlig så ser jag knappt ett moln på himlen, jag ska definitivt vara ute en stund idag och om vädret håller i sig så blir det bergis en härlig promenad framåt kvällen när jag är i Kalmar igen.

Idag fick jag lite sovmorgon. Wilma har varit hemma hos mig både igår och i förrgår eftersom hon var sjuk.
Det har varit jättemysigt, jag älskar denna tjejen så oerhört mycket! <3

Förresten igår fick jag reda på en sak som gjorde hela min dag!
Takida, mina favoritpojkar, kommer till Borgholms slottsruin i sommar!
Vad mäktigt det kommer att vara, jag ska absolut inte missa denna spelningen, det är en av dom få dom gör i sommar.
Biljetter finns att köpa på ticnet, 350 kr, det är det lätt värt! :)
Åh vad lycklig jag blev av detta besked!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0