Hotell


Nu är jag återigen i Västerås. Denna gången med andra halvan av min familj, eller hur man nu ska säga :P
Det har inte hänt så mycket idag, har mest suttit i bilen.
Nu sitter vi på hotellet, hur mysigt som helst! Jag ska inte sova här inatt utan jag ska sova hemma hos syster.
Imorgon natt ska vi alla tränga ihop oss hemma hos Linda, jag undrar hur det ska gå. Men det löser sig, på något sätt.
Ska upp rätt tidigt imorgon eftersom Linda ska jobba några timmar, då ska jag traska hit så jag inte är helt ensam.
Nu ska jag vara lite social med min familj, hoppas ni har en trevlig fredag!


Jag älskar verkligen hotell, jag skulle vilja bosätta mig på ett för ett tag.
Lyxa till det lite, bara vara och njuta! Vad underbart det skulle vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0